
Jak mam zwrócić lub zareklamować kupiony produkt?
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
KROK 1: Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Wypełniony formularz zwrotu/reklamacji dołącz do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru produktu
- przyczyna reklamacji
- data zakupu oraz wystąpienia wady
KROK 2: Odeślij produkt
Bardzo prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
KROK 3: Przesyłkę nadaj na adres firmy
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Zuza Home Justyna Deczkowska
Opłotek 32
01-940 Warszawa
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Ważne w przypadku zwrotu towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Zuza Home Justyna Deczkowska
Opłotek 32
01-940 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z akcesoria oraz paragon lub fakturę.