Zwroty i reklamacje

Jak mam zwrócić lub zareklamować kupiony produkt?

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

KROK 1: Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji

Wypełniony formularz zwrotu/reklamacji dołącz do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • wskazanie numeru produktu
  • przyczyna reklamacji
  • data zakupu oraz wystąpienia wady

KROK 2: Odeślij produkt

Bardzo prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

KROK 3: Przesyłkę nadaj na adres firmy

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Zuza Home Justyna Deczkowska
Opłotek 32
01-940 Warszawa

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Ważne w przypadku zwrotu towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Zuza Home Justyna Deczkowska
Opłotek 32
01-940 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl